Veelgestelde vragen (FAQ)
Over Pranamat ECO
Garantie
De Pranamat ECO-garantie is vijf jaar geldig. Bewaar alle originele betalings- en afleveringsdocumenten.
Als een defect product binnen deze garantieperiode wordt geretourneerd, zorgen wij voor een vervangend product. Voeg het betalingsbewijs (ontvangstbewijs) toe en stuur uw verzoek om vervanging schriftelijk naar [email protected] of neem contact met ons op via het elektronische contactformulier (https://pranamat.nl/contacts.) Wij zullen u onmiddellijk beantwoorden en verdere instructies geven.
Gebruik en verzorging
Het wassen van Pranamat ECO is eenvoudig.
1. Verwijder de binnenste kokosvezel of boekweitvulling en scheid de buitenste linnen hoes van de binnenste katoenen hoes.
2. Was de buitenkant van de linnen hoes met de hand met koud water en een mild – bij voorkeur natuurlijk - reinigingsmiddel en laat het op natuurlijke wijze drogen. Niet in de machine wassen.
3. De Pranamat ECO kenmerkende lotusmassage-elementen kunnen voorzichtig worden gereinigd met een zachte borstel en, indien nodig, tussen de sessies worden bestrooid met een desinfecterende oplossing.
4. De witte katoenen binnenhoes kan met de hand of in de wasmachine worden gewassen, op een normale katoenen cyclus.
5. De kokosvezelvuller mag niet in contact komen met water of worden gereinigd. Het is absoluut niet nodig omdat kokosvezel van nature stof- en geurbestendig is.
Betaling en levering
Ja. Wij bieden een 30-daagse-geld-terug-garantie zonder vragen te stellen.
U heeft 30 dagen vanaf het moment dat u uw aankoop ontvangt om een terugbetaling aan te vragen als Pranamat niet aan uw verwachtingen voldoet.
Als u een terugbetaling wilt aanvragen, neem dan contact met ons op via [email protected]. Houd er rekening mee dat we de verzendkosten niet terugbetalen. Raadpleeg onze leverings- en retourbeleidhier.
Verzendkosten worden normaal gesproken niet terugbetaald.
In het geval dat het product van onvoldoende kwaliteit of defect is en binnen 30 dagen wordt geretourneerd, dekken wij de verzendkosten voor retourzendingen. Verstrek een betalingsbewijs en een schriftelijk verzoek om terugbetaling van het product en de verzending naar [email protected].
Het product moet in zijn oorspronkelijke staat, onbeschadigd, in de originele verpakking aan ons worden geretourneerd, binnen 30 dagen nadat u uw bestelling hebt ontvangen. Bewaar alle originele betalings- en leveringsdocumenten en voeg ze toe aan uw pakket. Verzend- en retourkosten worden niet gerestitueerd.
Bij terugzending van een gebrekkig product of een product van ontoereikende kwaliteit wordt echter een volledige restitutie toegekend. In dit geval dekken wij ook de retourverzendkosten. Om uw verzendkosten terug te vorderen, gelieve een betalingsbewijs te verstrekken; uw ontvangstbewijs en uw verzoek om terugbetaling schriftelijk in te dienen bij [email protected].
Uw terugbetaling(en) wordt (worden) terugbetaald binnen 10 dagen nadat wij het/de geretourneerde artikel(en) met succes hebben ontvangen, in overeenstemming met de bovenstaande voorwaarden.